Przychodnia „Microdent”
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

02-791 Warszawa
Natolin, ul. Meander 22
tel.: 22-648-77-55
tel. kom.: 696-013-448
Pokaż większą mapę / Show larger map
Naszym głównym celem jest zapewnienie pacjentom długofalowych korzyści pod względem zdrowotnym, estetycznym i finansowym

Po pierwsze – profilaktyka. Stara maksyma „lepiej zapobiegać niż leczyć” sprawdza się także w stomatologii. Wielu bolesnych schorzeń zębów i dziąseł moglibyśmy uniknąć, gdybyśmy wiedzieli jak w porę im zapobiec.

Jest naszą dumą, że coraz większa grupa naszych stałych pacjentów nie wymaga zabiegów leczniczych, odwiedzają nas tylko w celu wykonania zabiegów profilaktycznych. Jest to również najtańsza forma utrzymywania zdrowego uzębienia.
Edukację w zakresie profilaktyki stomatologicznej zaczynamy jak najwcześniej.
Z pomocą rodziców uczymy dzieci prawidłowej higieny jamy ustnej, zasad prawidłowego odżywiania. Dokonujemy zabiegów fluoryzacji i lakowania.
W Szwecji, gdzie znacznie wcześniej doceniono znaczenie profilaktyki, dzieci nie mają próchnicy, a choroby przyzębia znane są studentom stomatologii jedynie z opracowań teoretycznych.
Każdy nowy pacjent po „generalnych porządkach” otrzymuje Kartę Stałego Pacjenta, która uprawnia go do 10% zniżki, ale zobowiązuje do regularnych półrocznych wizyt higieniczno-kontrolnych.

Po drugie – staramy się leczyć całe rodziny. Dlatego naszą ambicją jest zaproponowanie jak najbardziej wszechstronnej oferty, aby móc pełnić funkcję „lekarza rodzinnego” w zakresie stomatologii. Pomaga nam to wychwycić czynniki genetyczne, czy też przyzwyczajenia rodzinne takie, jak złe nawyki żywieniowe. Fakt, iż pracują u nas lekarze specjalizujący się w różnych dziedzinach stomatologii pozwala na przeprowadzenie kompleksowej terapii w jednym miejscu, co usprawnia proces leczenia.
Dzieci to dla nas bardzo szczególni pacjenci. Wymagają specjalnego traktowania – potrzebna jest nasza cierpliwość, aby przełamać nieufność maluchów. Rodzice naszych małych pacjentów nie mają problemów z przyprowadzeniem dzieci do stomatologa. Wizyta w gabinecie kojarzy się dziecku z zabawą, poznawaniem nowego otoczenia, dziwnych i niespotykanych gdzie indziej przedmiotów i urządzeń np. ruchomego fotela. Z pewnością później, w dorosłym życiu, będzie chętnie zgłaszać się na wizyty kontrolne, zachowując pełne uzębienie. Dzieci szczególnie cenią sobie możliwość leczenia bezwiertłowgo (chociaż w tej dziedzinie większość dorosłych pozostaje dziećmi do końca życia)

Po trzecie – łączyć efekt zdrowotny z estetycznym. Profesjonalnie wykonana korona, most czy odbudowa zęba to nie tylko usprawnienie narządu żucia, ale często również mała operacja kosmetyczna przywracająca piękny uśmiech i dobre samopoczucie pacjenta. Zabiegi wykonywane są przez doświadczonych lekarzy. Podnoszenie kwalifikacji na specjalistycznych kursach i konferencjach jest obowiązkiem każdego członka naszego zespołu. Dzięki temu odnosimy sukcesy nawet w dziedzinach uznawanych za najtrudniejsze – protetyce i leczeniu chorób przyzębia.

Po czwarte – eliminować ból. Przyczyną stresu pacjentów jest obawa przed bólem. Staramy się ich przekonać, że dorobkiem współczesnej stomatologii jest między innymi prawie całkowite wyeliminowanie bólu u pacjentów stosujących się do zaleceń lekarskich. Nawet zastrzyki znieczulające aplikujemy, jeśli to możliwe, strzykawką bezigłową.

Po piąte – zapewnić rzetelną informację na każdym etapie leczenia. Nasi pacjenci już na etapie planowania leczenia są szczegółowo informowani o możliwych wariantach postępowania oraz ich kosztach. Stomatologia,           a w szczególności protetyka nigdzie nie jest tania, dlatego naszą powinnością jest obiektywne przedstawienie alternatywnych procedur i pozostawienie decyzji pacjentowi. Mamy opinię przychodni stosującej rozsądne ceny, szczególnie biorąc pod uwagę ich relację do jakości usług.